GuelGltkn espalp sekerden dolayi olabilir belki bende ee sezeryan olma durumu var ve internete okududuguma göre göbek kalabiliyomus ve göbekte daha fazla burusukluk kaliyomus 😳 insallah kolaycs kurtuluruz kilolardan
Gmz88 Doğumdan sonra Bi 7 kilo kalsın isteyen bu tek ben varım sanırım 52 ile hamile kaldım kemiklerim iri olmadığı için hep çok zayıf görünüyordum ve bu durumdan çok rahatsız oluyordum inşallah benim kilolarım gitmez 🤣🤣
Rrraaaiiinnn Sessizlik2652 allahim darisi basima bu kilo vermenizin:) herkes verilir dedi dogum sonrasi 33 hafta oldum 14 kilo aldim sonum kotu :)
GuelGltkn espalp dogumda hemen takiliyoda sezeryanda sanirim bi hafta sonra doktora bi sormak lazim 😄
Denizinyavrusu Brcky ben yeni bugun tartıldım üç beş gün daha vucudum ödemliydi ayaklarım balon gibiydi 14 günüm 12 kilo gitmiş
Deletedmom0041 Brcky ilkinde 18 kilonun 9.5 u gitmişti. 2 hafta sonra 2.olacak 14 kilo aldım bunda nolur bilemiyorum. Bol su içtim ve emzirdim başka da bişey yapmadım 40 çıkmadan tümü gitmişti kilolarımın
Mutire Sessizlik2652 çok güzel anlatmişsin canım valla Allah razı olsun inşallah hepimize nasip olur böyle 😍