Brcky canım 69 ile hamile kaldım. 84 kilo ile sezeryana girdim. Epidural+spinal oldum. Gebeliğim boyunca pek ödemim olmadı. Ama sezeryan sonrası inanılmaz ödem oldum. O gece tarıldığımda 83 kiloydum. Moralim alt üst olmuştu. Aldığım pijama bacağımdan geçmemişti ve ayaklarım çok şişmişti. Dr um en fazla 2 haftaya hepsi gidecek dedi. Gerçekten de öyle. 10 gün sonra tartıldığımda 76 kiloydum. Sonra 73 oldum. Şuan oğlum 4 aylık ve ben 66 kiloyum. Hiç Doğum yapmış gibi değilim. Hepsi geçiyo. Allah yardımcınız olsun hamişler ☺️ Çokkk güzel doğumunuz olsun ❤️ İnşallah faydalı olmuştur.