Tambiranne Merhaba kızlar ben planlı sezeryan doğum yapacağım ama doktorum gün vermedi kaç hafta kaç günlükken sezeryan oldunuz yada olacaksınız ?
Cagla29930 Haftayı doldurduktan sonra hangi gün istersen sezeryan yapıyorlar şahsen 39. Haftayı tam doldurduktan sonra olmayı planlıyorum çünkü ne kadar çok durursa bebek için o kadar iyi dışarıdaki bir hafta anne karnındaki 1 güne bedel deniyor bağışıklığı için
BURJUVA Tambiranne Bence erken olmaz zaten gelişimi o haftada tamamlanmış oluyor ❤ Şansımız bol olsun 🙏🙏
Cagla29930 Tambiranne çok şişmen yoksa bekle arada 2 gün fark var kızlarımda ama küçüğü 400g daha kiloluydu
Ayazipek Tambiranne ilk gebelikte tansiyon yüksekliği nedeni ile 3 gün sonraya gün vermişti 38+5 de almıştı şimdikini dün gittim 36+4üm bu ayın 28ine gün verdi allah nasip ederse
sydtns Ayazipek tansiyonunuz sezeryan esnasında sorun yarattımı acaba ? Benimde tansiyonum yükseliyor 35+2 ye kadar geldim belki 37 yi görebilirsem o zaman alacaklar ama ameliyat esnasında sorun oluyormu kafama takılıyor