Kahve&sigara yapmayı özledim. Bazı akşamlar yemeğin yanında şarap açardık uzun uzun oturup sohbet ederdik. Şimdi sandalyede oturmak acı verici, uzun süre konuşunca nefesim kesiliyor yoruluyorum. Her yediğim acaba bozuk mudur katkısı zararlı mıdır diye 2 saat incelemekle geçiyor. Midemi çöp tenekesi gibi canımın istediği ne varsa doldurmayı özledim 😅