Hikmet80 bu arada ben de ilk ortadoğuya çok önerilen bir kadın doktora gitmiştim, ilk gebeliğim ve daha 5 haftaydı. Bana direkt kese görünüyor da bebek görünmüyor, birkaç hafta sonra görünürse görünür, görünmezse olmamıştır boş gebeliktir dedi. Ne sorsam ağzıma tıktı lafı. Çok moralim bozulmuştu, zaten hastane de devlet hastanesi gibiydi harala gürele. Ben de selçuk gürbüze başladım ve şeker gibi bir doktor ,her istediğimi sorabiliyorum.