Selam hanımlar
adana’da özel hastane öneren var mu?aslında biraz riskten dolayı acıbademe gidiyorum fakat geçen doğum ne kadar diye sorduk 10bin dediler🙄hakikaten şok olduk
evet bebek ve sağlık için her şey olur yaparım yaparız da çok pahalı
başkentin sgk ile anlaşması yokmuş fakat özel bi prosedürü varmış
acıbademde muayene 375 iken tlfnla sordum orada 140 tl idi
ama doğum vs başka bir şey sormadım
medline nasıl?sgk ile anlaşması var
doktorlar ve hastane nasıl
gerçi herkesin memnuniyeti farklı@
oraya giden veya doğum yapan yapacak olan var mı?değerli yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏼🥰