Deryayilmazkahraman Btl41 ben bugün gittim kontrolü 37+5 olduk kilosu 3408 dedi sağlıcakla gelsin bebislerimiz🙏
Deryayilmazkahraman Btl41 doktordan geldim bugün 40+5e kadar bekleriz dedi bakalım daha yolumuz var paşamız ne zaman isterse ozaman gelecek sanırım 🤭
Skn23 Btl41 ben çocuk için almak istiyorum ama bakalım belki alırım kusmalarım durdu çok şükür 😁 ben 70 le başladım 67 düştüm şidmi geri 70 olmuşum😂
Deryayilmazkahraman Btl41 kaç haftalık oldun ? Ben 37+6 oldum bugün bişey yok zamanında gelsin diye dua ediyorum
gulsum63 Rdk 37 bitti başı aşağı inmiş dedi galiba normale doğru gidiyo 😥 hem korkuyorum gem de istiyorum normal doğumu. Ama çatı muayenesi yapmadı daha
Rdk gulsum63 aşkım yapabileceğine inanıyorsan çatı muayenesini ol doğur ben normal Doğum yapabileceğimi düşünmüyorum 😂