Rdk gulsum63 canım ben zaten isteğe bağlı yapacaktım sezerayanı doktorum yan durduğu için bide kilolu olduğu için normal zaten olmazdı dedi belki dönebilir ama kilo olduğu için mecburen sezeryan olcak dedi benimde işime geldi normal Doğumdan çok korkuyordum çünkü 😂
Ahsen1625 Rdk Cnm bnde 32 de gttm 2300 dedi korkuyorum cok kilo alir diye okadar olur mu bnmde korktum simdi okdr hareketli ki canimi yakio artik hic durmuo uykum yok geceleri oturuyrm hamdolsun halime dun gece agladim oynarkn sanci yapio kasiklara
gulsum63 Rdk 37 bitti başı aşağı inmiş dedi galiba normale doğru gidiyo 😥 hem korkuyorum gem de istiyorum normal doğumu. Ama çatı muayenesi yapmadı daha
Rdk Ahsen1625 sorma canım Benimde öyle uykudan uyandırıyo hep hareketleri canımı yakıyor karnımın içini oyuyor sanki canavar oğluşum 😂