Begonia çok geçmiş olsun
3,5 çektim bulduğum yöntemleri sıralayayım
-başucuma kraker koyuyordum sabah kalkmadan yiyordum 5 dak sonra kalkıyordum mide suyunu aldığından rahat kahvaltı yapardım
-domatesli şehriye çorbası içtim hep hem kan şekerim dengelendi hem karnım doydu
-ekmek arasına süzme beyaz peynir koyup yedim