Begonia benim de 5+4te başladı bulantı ve kusmalarım 10.haftada bitti gibi.. şimdi 11+5im çok şükür kusmuyorum artık.. 3 kez acillik oldum elim ayağım tutmaz olmuştu kusmaktan, serumdan sonra birkaç gün iyi oluyordum.. doktorum zencefil de içeren b6 vitamini verdi bi süre etki etti rahatlattı ama sonra yine kustum bulantım oldu.. sabahları yataktan çıkmadan tuzlu kraker yememi de söylemişti o da iyi geliyordu.. kustukça ağlıyordum ben de istanbuldayım ve ailem 10 saat uzaklıktaydı.. geçeceğini bil yeter🌸