Cerenyrt arkadaşlar ben de bir şey danışacağım 30 haftalık hamileyim. Hafta içi çalışıyorum oturuyorum bütün gün. hafta sonu da canım çıkarcasına evde temizlik yapıyorum bebek kasılıyor mahvoluyor, toplanıyor karnımda hatta bazen öyle yoruluyorum ki adet sancısı gibi ağrım oluyor belim falanda öyle... neyse ben de diyorum hafta içi dinleneyim enerjimi de eve saklayayım evde temizlik yaparım. Bu durumda da hafta içi yürüyüş yapmıyorum. Acaba yanlış bir yöntem mi 😐 çocuğa eziyet olmasın diye diyorum yani. Ne düşünüyorsunuz bu konuda?