Cerenyrt ben 30 +5 im ilk 6 aya kadar her gün 1 saate yakın yürüdüm . Ama artık çok agrım var. Tek başına yola çıkıp geri dönememekten korkuyorum . Bi kaç kez eşimle yürüdüm ama ortalarda dişlerimi sıkmak zorunda kalcak sancılar oldu . Malesef bebegim asagda baya. Bacaklarımı ağrıtıyor. Ha ama mesela.avm ye falan gidiyorum alışveriş yapıp yürüyüp oturup durabiliyorum
Durmaksızın yürümek beni çok zorluyor. En çok istediğim şey. Hatta ilk yürüyememeye başladığımda çok ağladım hareketsizlik insani çok moralsiz bırakıyor . Evdeki işlerimi yardımsız halledebiliyorum tek tesellim bu . Dinlenerek yapabiliyorum sadece