Seda05 canım benim 2. Hamileliğim ilki 4 kilo doğdu bu da öyle olucak gibi bir gidişatı var ben pek düzenli yiyemiyorum ama hergün süt muz ve peynir yerim belki ondandır bilemiyorum ama arkadaşımla aynı zamanda hamşleydik o beslenmesine daha çok dikkat ediyordu buna rağmen 3 kilo doğdu. Doktora sorduğumda bu bebeğin plesentadan beslenmesiyle ilgili yediklerin kilosunu etkilemez demişti