tulinakrepp Seda05 yoğurt,peynir,süt, yumurta yiyin bol meyve sebze ben sürekli bunları tükettim bizim kızın şuan maşallahı var ❤️
MrsG Doktor iyi dediyse neden kilo aldırmaya çalışıyorsunuz. Kilolu bebek iyidir diye birşey okumadım hiçbir yerde. En azından bir doktordan duymadım ve okumadım. Normal olacaksa bile sezeryana götürür kilolu bebek. Tansiyonu bile etkiliyor. Doktorunuz iyi dediyse neden böyle yapıyorsunuz anlam veremedim.
Nazo61 Mervezngn tam 27 haftalıkken 950gram 36cm dedi doktr haftasıyla uyumlu dedi bişy olsaydı söylerdi herhalde
smyyedmr54 Seda05 benim kızım 33 haftada 1800 her bebek aynı olacak değil takma bence, pekmezli muz cok kilo aldırıyor dediler, süt yumurta da öyle
cennet_aka27 Mavilianne aslında balık severim ama eşimin işi geregi farklı sehirde yasıyorum balık yedigimiz güzel yer var gecen gün gittim yemek icln eylüle kadar kapatmışlar ne yazık ki
ozgurhayalim Benim bugün kontrolümde 36+2 2748 gramdı. Haftasıyla uyumlu. Her gün yemeyi ihmal etmediğim şeyler muz, süt, yumurta, ceviz, 1 porsiyon mevsim meyvesi
smyyedmr54 SuzannaSulek maşallah yani tebrik ediyorum gerçekten. Bizim kız 33 de 40 cm 1800 gr Size göre baya ufak
SuzannaSulek smyyedmr54 normal bence belki ben abartıyorum ama çevre baskısı ve bazen burda okuyorum 36 haftada 3-3 buçuk kilo diyenler görünce psikolojim bozuluyor 😅bem ve eşim biraz iriyiz siz minyonsanız da olabilir canım, doktoru dinle sen
Tubabulat2018 Seda05 29 haftalikken bizimde 1200 du doktorumda bana az dedi. Burda 1500 olanlari duydum bende kafayi takmistim ama son zamanlar aliyorlarmis bebekler. Suan 36 haftalik olduk kac kilo bilmiyorum doktora pazartesi gidicem ins ogrrnirim cok merak ediyorum 33 haftalikken gittigimde baska ultrasona yonlendirdi ogrenememistim 😐
Seda05 Tubabulat2018 banada doktorum iyi haftasına göre dedi ama artık 28. Haftaya geldik balık yağı hapının zamanı geldi dedi. Bir sıkıntı yok dimi dedim yok hayır herşey iyi dedi. Bana az geldi. Çünkü bu haftada 1.300 1.500 olan varmış