ErvaVeBebegi lkayRazgatLolu tesekkür ederim canim😍 iste sagdan soldan konusan cok insan ister istemez takiyor gibi 😒
lkayRazgatLolu ErvaVeBebegi ayy sorma sanki her hamilelik aynıymış gibi. Belim ağrıyo diyorumm aaa niyeki bnm hiç ağrımazdı bişey olmasın bide diyorlar yemin ederim dışarı çıkmak istemiyorum.
ErvaVeBebegi Dilek5555 canim sag dami yolda mi yaziyor ik sayi var bak ultrasiyon forografinda sol da 7,7 cm yaziyor bide sag tarafda 9,3mm yazyior artik bebis veya kese hangisi bilemedim sormadim da kadina 😳 cok cahilim heralde o konularda yeni yeni ögrencem 😂