Arzu61 ben ufuk beyle başlamıştım takiplerime ama sonrasında abdülkerim üçüncüye geçiş yaptım her ikiside iyi doktor ama kuzenim önermişti abdülkerim beyi, aklınızda soru işareti kalmasın çalıştığım için ufuk beye randevu bulamadım abdülkerim beyden dosya açtırınca detaylı tarama için onunla devam edicem