Nurlusundan Ayseberru ben bu dufunu 33.haftada yasadim iyiki doktora gitmiştim nstde sanci cikti. Idrar yolu enfeksiyonu dedi doktorum. Erken dogumu tetikleyen bir durum ihmal etmeyin. 10 gun antibiyotik kullandim
Ayseberru Nurlusundan idrar yolu enfeksiyonu bende de var antibiyotik kullanıyorum acaba benimkini demi o tetikledi 🤔
M-Ali Ayseberru şancı devamlı olmaz bilginiz olsun sürekli geçmeyen birşey ise ağrınız vardır bu durunda çok zorlanırsanız bir tane parol içip dinlenebilirsiniz
Nurlusundan Ayseberru 2 doktor bakti bana ikisi de ayni seyi soyledi o an canim. Cok sık rastladigimiz durum demislerdi ama kurtulmaya bak enfeksiyondan zamanindan once doguma sebebiyet veriyor cunku 😪
Ayseberru Nurlusundan yaa 😔😔😔 aslında baya yüksek içiyorum günde 500 mg dan 3 hap olarak inşallah geçer bu haftayı da atlatsam problem değil gelebilir 😁 ilk oğlum da 37 de gelmişti
Nurlusundan Ayseberru ben de 1000 mg lik sabah aksam iciyordum canim. Allahim zamaninda gelmesini nasip etsin insallah🤲🏻😍