Slm 38. Haftamı bitirmek üzereym bnde 3 gündr felaket bel ağrısı ve kasık ağrısı çekiyorum nst de sancı çıkmıyo bebek yerleşme aşamsında olduğu için ağrı oluyomuş yerleşsedd hayırlıca bi doğursaydım diye düşünüyorum benmde kasılmalarım var bebeğim toparlanıyo ama doğum henüz görünmüyo