Slm Arkadaşlar son haftam iki gündür Karındaki kasılmalarım kasık ağrısı ile oluyor önceden sadece karnım kasılırdı ağrı olmazdı şimdi ağrı başladı yani kısacası böyle olupta doğumu başlayan doğum yapan varmı gelsin artık 😀🤔
Ebruliiii Slm bi fikrim yok 37 haftayım . Fikri olan yazar fikri olmayan yazmıyor olarak düşün üstte kalsın ilerde bilgim olsun
bebekteyaparimkariyerde Slm kuzum Benimde öyle oldu geçen hafta baya düzenliydide üstelik gece Doğum başlar diye düşündüm ama geçti.olabiliyormuş öyle yalancı sancılar şiddetlenirse nişanın veya suyun gelirse doktoruna danış derim.
Slm Cansn evet onu okumuştum henüz belimden gelmiyor ağrı o yüzden normaldir diye gitmek istemedim doktora
Nezahatozen ayni sorunlar vardi sancılarım cıktı bugün tekrar geldim doktora yeniden nst cekilcek 39+4üz
Slm Benimde perşembe kontrolüm var ama gitsemmi bu durum normal mi bilemedim 🤷♀️ toplanmalar çok sık ve kasık sancısı ile devam ediyor ama doğum başlangıcı gibi değil
Esramese Slm evet haklsn sancm varken yazdm cevap yoktu 2 3ten baska eve kertenkele girdi yardim istedim masallh yazan yazanaydi
Slm Esramese sağol canım sorma kıvranıyorum resmen sancı girince ama açılma yok henüz normal bunlar dedi allah sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
Slm Esramese ben anlamıyorum 3 gündür bu sancım var başına gelen vardır diye yardım istedim ama kocam porno izlemiş kadar ilgi çekmiyor bu başlıklar bu 3 sancı ile post açışım belki bu sefer cvp yazan olur dedim ama sağolsunlar 2 3 kişi harici yine yazan olmadı
Esramese Slm bana denk gelmedi bile sen dusun butun gun burdayım bazi seylere bizde cvp veriyoruz ama acil postlari bastırıyor olmasi rahatsz edici
Slm Ebruliiii fikri olmayanların yazmayacağını biliyorum zaten sonuç olarak sorduğum şey doğum yapan annelerin bileceği çok basit bir soru teşekkürler
Slm Ebruliiii bu arada Bilgin olsun 2 saat önce acile gittim bunlar gün kasılmalarıymış yani normal olacak doğuma kadar dedi canınız çok yansada panik yapmayın artık cvp beklemiyorum kimseden hayırlı doğumlar sizede sağ Salim kavuşursunuz inşallah
Slm Esramese herkes istediğini inan sorsun umrumda değil ama bu platform kusura bakmasınlar hamilelik postlarından ziyade kaynana elti görümce aldatma boşanma vakalarıyla dolu amacından sapmış
Gurbet_kusu Slm bende 37+6yim bende de ara ara oluyor gün sancısı dediler birde oturduğum yerden kalkıp yürümeye başlayınca falan daha çok oluyor
Htcarslan Benimde kasıklarım agrırdı toplanıp sertleşmeye başlamıştı 39+3 ken suyum sızıntı şeklinde geldi Doğum yaptım