Gencanne19 minik annecim 😊 öncelikle şöyle korkman çok normal seni çok iyi anlıyorum. 2 hafta önce buna benzer bir post bende açmıştım. Hatta ben 29 yaşındayım ve buna rağmen kendimi hazır hissetmemiştim öğretmenim ben ve evim ile okul arası 65 km ayrıca hukuk okuyorum diğer taraftan yani hem çalışıp hem okuyorum ve derslerimde hiç kolay değil. ve öyle yoğun geçen bir dönemin ardından adrenalin dolu bir tatil yapmanın hayalini kuruyordum herşeyi ayarlamıştık eşimle ayrıca kardeşim Kanada’da 2 yıldır görmüyorum ve ocakta yanına gidecektim bilettim herşeyim hazırdı. Fakat 2 hafta önce beklenmedik bir şey oldu ve hamile olduğumu öğrendim 2 gün ağladım şu an için birde bebek nasıl olacak nasıl yapacağım diye. Ama bekledim burada ki çocuğu olmayanların yazılarını okudum onlar düşüncemi değiştirmeye başladı. Ardından zamana bıraktım ve içimi rahatlattım bu muciZeyi veren Rabbim tabii ki kolaylığını da verecek diye telkin ettim kendimi. Ve şu anda ona öyle alıştım ki varlığı beni mutlu ediyor heyecanlandırıyor ve inan ne işimi ne okuduğum bölümü nede geriye kalan şeyleri düşünüyorum hayırlısı diyorum ve tek düşündüğüm ona neler alacağım adını ne koyacağım cinsiyeti vs vs. Resmen farklı bir dünyaya geçiş yaptım ve çok mutluyum hiç bir şey umrumda değil. Bence zamana bırak bak gör bir kaç haftaya alışacaksın ve bebeğini çok güzel bir şekilde büyüteceğine eminim 😊 ayrıca beklersen hiç bir zaman hazır oluyorsun bak ben 29 yaşında olmama rağmen hazır değildim ama hamile kalınca şu an hazır hissetmeye başladım 😉 akışına bırak🦋