Tazeanne0134 saol canim.nisanlanirken 17 yasimdaydim.19 yasimdada evlendim.eylul 15i 20 yasim olcak😔
O salak erkek de beni sevirken 16 yasim vardi.onun uzunden boyle mahv oldu herseyim.o aileme yalan danismasaydi simdi boyle hallere dusmezdim ben asla.ailem o salak uzunden beni buna verdi inanmadilar bana yalnis yola duserim baskalariyla gezerim diye dusunduler.ama cidden oyle bi insan diyildim.ve o yolun yolcusu olan insanlarada kotu bakiyordum.annemin ablasi o yola dusmustu annemin gozu ondan korkmustu ki bende onun gibi olirum diye erken telesdi annem.ve verdi.halada keske vermezdim diyor seni.ciok pisman.keske sana inanirrdim diyor kizim.ama cok gec.esim beni seve seve beni aldatdi.neden boyle merak yapti bilemedim😔keske yapmasaydi derim.barismak cabasinda her dakika ama bu kalp varya barismaz ihanetle.affedemem ben onu😔cunki 3 yil onun icin goz yasi dokdum yalniz oni tutdum ama bana deger vermedi bile o.simdi cani korkuda ise gedirken kapiyi kilitleyip gidiyo ben terk ederim diye dusunce var aklinda😏korka korka yaptu bunu.gunlerdir bana anlatiyor baska bi sebep var diye konusdum diye ozur diliyo.ama inanmam tabikide cunki cok kirildim..