Gencanne19 bence bakabilirsin ablacım bir cana kıymak kolay olmamalı. Öyle de şanslısın ki bu zamanda bebek sahibi olmak gerçekten zor. Ben kendimden örnek vereyim 28 yasindayim tup bebek ile hamileyim ikizlerime. Allah kimseye aratmasin cok zor. Yeri dolmayan nadir seylerden evlat sahibi olmak.. Hem de ogretmenim nasil isime donecegim kim bakacak hepsi öyle bekliyor kafamda , insallah dogduklarinda görecegiz 😊 bebek cocuk hicbir seye engel değil, insanlar istemedikleri seylere bahane bulurlar bilirsin. Eger sen cok istersen bircok seyi ayni anda yürütebilirsin cocuk engel degil yeter ki iste 😊 sevgiler..