Merhaba ben 19 Yaşındayım 4 Aylık evliyim
regl günüm geçince evde test yaptım pozitif çıktı kan testindede beta hcg 7780 ml çıktı doktor yaklaşık 2 aylık gebe olduğumu söyledi ama ben çok korkuyorum aldırmayı düşündüm doktor da 10 haftaya kadar şansın var dedi fakat bir bebeği aldırmak çok büyük günah biliyorum ben bu yükün altından nasıl kalkacağım :((