M-Ali Mervebuglemsura rica ederim bizi de haberdar et ben yaptım hastaneye gittiğimde 6 cm açıklığın vardı inşallah sizde de ise yarar
Mervebuglemsura M-Ali günaydın cnm.. İyiym smdilik. Bi sıkıntı yok. Düzensiz oldu kasılmalar. Sanırım yalancı kasilmaydi.. 👍
Otherozge Mervebuglemsura evet canım kasılma benimde öyleydi.doktorum olabilir kendini takip etceksin düzenli aralıklarla mı oluyo? Kanaman felan olursa doktoruna gitmelisin.benim doktorum öyle demişti.bide bana magnezyum başlamıstı.sen yinede doktoruna bu durumu belirt
Mervetepe Mervebuglemsura ben suan aynı sebepten hastanede yatıyorum bugün yatısım yapıldı 23+2 yim ihmal etmeyin sıklasırsa ve bebeğin hareketlerini izleyin
Ikimelekannesiolcam Bende 29+1 deyim asiri kasilma oluyo arkama bile yaslanamiyorum,gerilip toplaniyo ama suyu cok fazlayms benimkinin ondan heralde 🤷♀️🙄
Mervebuglemsura Ikimelekannesiolcam çok geçmiş olsn canm.. Allah hayırlısıyla Bi sıkıntı olmadan evlatlarımıza kavuşmamızi nasip eylesin inş.
Mervebuglemsura Matmazell saol canm. İyiyim şükür. Smdilik bisey yok.. Duzensizlesmeye başladı gece... Smdi de hicbisey yok😅yalancı kasılmalar demek. Oyun oynadı bize😅
M-Ali Mervebuglemsura hım anladım canım bunlar gerçek sancıya donusecek işte bir kaç gün bunları yaşarsın