Brc06 merhaba bende 23. Haftamda doktor rahim ağzında hafif açıklık oluşmaya başladığını erken doğum tehlikesi için bu iğneye başlattı haftada bir defa o hafta acayip kaşık sancım vardı ağlayarak acile gidiyordum iğne mi etki etti bilmiyorum haftada bir kullanmaya başladım o haftadan sonra hiç sancım ağrım olmadı en son kontorlrımde doktor korkulacak bi durum olmadığını dikkat etmem gerektiğini söyledi