Julican Brc06 proluton depot düşük önleyici, erken doğumu kanamayı önlemek için ben kullanmıyorum 3 günde 1 defa şeklinde
Ozge3747 Brc06 Ben kullanıyorum canım serklajlıyım kasılmaları ve erken doğumu önlemek için verdi, 3 günde bir kullanıyordum ama bu hafta haftada bire geçelim sıkıntı olursa tekrar 3 günde bir yaparız dedi
Ozge3747 Brc06 Evet canım kasılmaları düşüğü erken Doğumu engelliyor. Çok etkili bir iğne ama kasılmalar için farklı ilaçlar da var
Ozge3747 Brc06 Tüp bebek olduğu için gebelik öncesinden beri kullanıyorum şu an 25 haftalığım hala devam ediyorum. Doktorum 7. Aya kadar kullanacağımı söyledi.
berguzar1987 Brc06 bende dün başladım canım kadılmalarım var erken doğum riskim var üç güne bir vurulacak
berguzar1987 Brc06 canım kasılma için kolumda sürekli ilaç bağlı pre-par adlı ayrıca üç güne bir proluton depot başlandı bugün ikinciyi oldum kasılmaların azaldı gün içinde bir kaç kez nst bağlanıyor birinde çıkıyorsa kasılma ikisinde çıkmıyor
esra1907 Brc06 proluton kasılma için değil canım düşük veya erken doğum riski için. Kasılmalar olmasın diye Nidicard veriyorlar