ben kaç günlüğüm bilmiyorum . 3 4 haftalik dedi 😂 13mart yaziyor ultrasonda.ona gore 5 haftaligim . birde gazim var ki bitmiyor. gece uyuyamıyorum. karin bel agrisi var.daralti basiyor.eşim sarıldığında çek kollarini diyorum.sag kasiklarimda batmalar oluyor.sanki dusecek okadar yavas yuruyorum 😂😂😂