Esesen Doğumdan çıkınca tartılmadım. 😊. Oğlum 2.850 doğmuştu. 1 hafta sonra doktor kontrolünde tartildigimda eski kiloma döndüğümü öğrenmiştim. Emzirmek sanırım kilo verdiriyor. Benim ilk hafta sütüm çoktu. Emziremedigimi bile sağıyordum. Birde genetik gibi. Normalde 45.46 kg’nin üstüne pek çıkamıyorum. O yüzden bence hemen gitti. Ekstra birsey yapmadım 😊