Benimminikim Esesen ahahha güzel bakış açısı çok teşekkürler canım ya moralim düzeldi kız allah seni😂🤗
espalp Esesen ben bulantı döneminde 3 kilo aldım. Sırf bulantıyı bastırıcam diye sürekli kuru yemekten😂 sonrasında durdurabildim 😂 bakalım 10-12 ile bitirebilirsek inş çok iyi🙏🏻
Esesen espalp ne bilim ya 5-6 aylık olup hiç kilo almamak garip geliyor bana🤭 ama aşırı kilo verdikerse ilk 3 ay oladabilir tabi. Ben de inşallah 10-12 ike kapatırım ya.
Esesen Mervemim ben de bunu anlamıyorum benim de bi değişik mesela evvelsi gün normalken dün bir anda 1 kg almış gözüktüm bir gün içinde oluyor kilo alımım sonra 1-2 hafta bekliyor sonra yine aynı bir günde😂
Efsoo Esesen ya😁korse falan takmadimi hic?benim ablam dogumdan sonra hic korse takmadi.karni hic ama hic kalmamsti vallaa.
Betul-34 Efsoo ay hadi inşallah ömrüm diyetle gecti hamileliğimi duyunca boşvermiştim 20’e yakın aldım son 4 haftam var🥰🥰
Efsoo Betul-34 kac kilosunki canim Ben kilo almaya meyilli biriyim.bende omrum boyu hep diyetde olsum🤣yalniz hamilelikle basa cikamadim valla bebeyim icin onemlisi