Bence bu “isteme” olayı çok saçma. Zaten normal yaşantımızda bir dediğimi iki etmeyen bir eşim var. Gerekli gereksiz ne istesem alır. Üstelik doğum gerçekten başlı başına masraf. Ve ben hayatta kendi ağzımla yüzükmüş kolyeymiş bir şey istemem eşimden. Evet bebişimizi ben doğuruyorum,9 ay karnımda ben taşıyorum ama benim bütün stresimi sıkıntımı da eşim çekiyor. Yani kimsenin kimseden daha fazla bir emeği yok. Herkes eşit. Benim için en önemli şey,kızımıza iyi bir baba olsun. Benim yaşamadığım baba sevgisini dibine kadar yaşatsın. Maddi bir şey almasın ama manevi olarak daima yanımızda olsun.