GamzeTurkk evladı ona yapmıyosunki ortak sonuçta tek başına evlat sahibi olamıyorsun maalesef😂bana bişey al demek bana biraz ters 10 senedir kendi ayaklarım üstünde duruyorum çok iyi bir işim var şükür bir tanede kızım var 5 yaşında🙏🏻 Kızıma Doğum yaptığımda eşim kızımızın hesabına yüklü bir miktar para koymuştu geleceği tamam diye ardından banada bi çok şey aldı yaptı sağolsun şimdi tek tek yazmak istemiyorum ama ben asla ona yol göstermem kendisi düşünüp içinden gelirse alsın yoksa almasada benim zerre aklımdan geçmez bile niye hediye almadı diye Doğum yaptım hediye ne alacaksın kelimesi kendini biraz küçük düşürmek gibi geliyor bana naçizane fikrim