Kaşıntı için doktora gittim on değerim düşük olduğu için kaşıntı oluyormuş bana bir krem verdi allah o doktordan razı olsun şuan çok çok iyiyim ve çok memnun kaldım uyuşturuyor kaşıntıyı alıyor
Anestol pomad diye bir krem ama super yaa bittim ben bitsin tekrardan alacağım çok ise yarıyor