Elfazr sebamed genital bölge temizleyici şampuanı al eczaneden. Onunla her akşam köpürtüp yıka ve durula güzelce. Ben en başından beri kullanıyorum çok memnunum. Eğer şu an alamayacaksan ve çok rahatsız ediyorsa bi su bardağı ılık suya bi yemek kaşığı sirke koy onunla yıka. O da rahatlatır. Muhtemelen ph bozuldu ondan kaşıntı yapıyor. Sebamed ph düzenleyici ve temizleyici dir. Ama en önemlisi sakın genital bölgeni şampuan ya da sabunla yıkama. Ph ınızı bunlar bozuyor. Şöyle düşün bir sabunun ph ı 7-8 ama genital bölge 3..5 ph dur ve sen her sabunla ya da şampuanla yıkadığında ph ınızı yükselirsin bu da kalıntı yapar. Normal içme suyu ya da musluk suyu bile 7. Ph dır bu yüzden sirke ile ph ını düşürmenin işe yarar.