sbhtyndk ben elele'nin çantasını aldim.. kumasi falan kaliteli ancak biraz büyük gibi ama ona rağmen esyalar sigarmi bilemedim. icini daha tam doldurmadm.
Muhendisanne feyzaa34 ben e bebekten baby mom gri sırt çantası şeklinde olan çantadan aldım. Inanılmaz geniş ici ve çok kullanışlı. Hastane çantası olarak da hazırladım. Kumaşı da kaliteli. 119 tl idi. Bakmak isterseniz 😊
feyzaa34 Muhendisanne canım e bebekteydim bugün baktım şimdi düşünme asamasindayim karar verince gidip alicam☺
Ozgehasan feyzaa34 küçük gibi geldi bana sığsa bile kirisabilir herşey zor koyarsınız diye düşünüyorum ben bundan büyük aldım ona rağmen koy koy bitmiyor inanın geniş alın rahat olursunuz😊
lilamom Zeynepkbsk urunleri bayaviyu lcw ninnben cantayi alali 7 ay oluyo aynisimi bilmiyorum ama hala daha guzelini gormedim iyiki ordan almisim bide bebek urunleride cok guzel yumusacik hepsi ve fiyatlar uygun
25agustos İlk paylaştığın sayfadakiler daha güzel bence. Orda farklı bir tarz var o da rahat olur canım m daha çok eşya sığar. İlla ki herkes bundan alacak diye bişey yok bence 😊
Zeynepkbsk lilamom aynen oyle gercekten cok.yumusak verdiğin paraya degecek ürünler dusunmeden aliyorum valla zibinlarini falan ordan aldım
lilamom Zeynepkbsk bende organik bi hastane cikisi aldim 5 li indirimde 35 ti inan ne jokerde ne e bebekte o kadar yumusak kumas gormedim kus tuyu gibi ama bi dahada ondan bulamadim
Ebrumila feyzaa34 canim.bn cocuk dunyasndan aldm 300 lira ama deger yani baya buyukk onmli olanda buyuk olmasi zaten her ihtiyaci alabilmesi .. bu biraz kuck gldi bana alcksan 1 tame al.ama kaliteli ve buyuk.olsm bnce hep kullanabil
feyzaa34 Alarasel kuzum yeni gördüm mesajını ya bende e bebeğe filan baktım 2 gün üst üste gittim hatta ama üstteki çantayı kayinvalidem almış hediye sağolsun 😘😘😘