Slm benimde öyle bacak arama şancı giriyor böyle sanki çıkacakmış gibi yanarmış gibi sonra karnıma sırtında elektirik çarparmış gibi bir acı giriyor ılık ılık ama tik yok benimde çarşamba günü kontrolüm var anestezi uzmanı izne çıkacakmış 10 gün çarşamba günü kararlastircaz cuma günü bebeği doğurmam lazım dedi doktorum suni şancı vericek açılmazsa sezeryan çok kötü 😭 bende inşallah dua ediyorum kendiliğinden bir şeyler olsun die inşallah cumaya kalmadan olur suni sancıya sezeryan gerek kalmaz🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️