Elifertan Son 1hafta o da geçer de bebeğim zamanında gelcek mi acaba , bana daha gelmicek gibi geliyo ama 😅
Miraylina Elifertan aynıyız canım bizde 39 olduk çok şükür ama sanki hiç doğmicakmış gibi düşünüyo insan artık ☺️ Dünden beri sancım oluyor ama düzensiz seninde oluyo mu
cansn99 Elifertan acaba sizede mi zaman geçmiyo yoksa sadece bana mı 😂😂 23+2 oldum ama hala bi az geliyo sanki 🙈
Karvilsu Bizde 39 olduk bugün 💃🏻💃🏻Sadece yalancı sancılar var umarım gerçeğide bir an önce gelir kurtulurum.rabbim hepinizin yardımcısı olsun
Elifertan Miraylina ilk gebeliğim karnımın ortasına ağrılar giriyo ara ara ama sancı mı acaba bu😅genital bölgemde bazen acı oluyo bi de
Miraylina Elifertan benimde ilk canım evet bazen vajina ağrısı oluyor bende de inş doğruruz sağlıkla fazla beklemeden 😄😄 iyice sabırsızlaştım ben artık
Elifertan Miraylina o zaman yalancı sancılar başladı inş bi an önce gerçeklerini görürüz😅benden de al o kadar hergüne doğuriym diye bakıyrm
Miraylina Elifertan aynen bende öyle diyorum valla canım. Acaba bugün doğarmı diye düşünüyorum her dk 😁
Yadigar71 Slm bende 39 +1ama ağrı var gelen giden yok cumaya kadar doktor randevum var çarşamba öğün kararlastiracagiz anestezi uzmanı izne çıkıyormuş cuma günü seni doğurmam lazım dedi geldi geldi cumadan önce yoksa cuma gelicek
Slm Yadigar71 bana da 29 Temmuza kadar beklerim doğmazsa sezaryen yaparım dedi karında sertleşme ve kasıkta ağrı oluyor ama çok sık henüz şiddetli değil Perşembe kontrol var bakalım