Serifeee hayatımı kurtardı diyebilir 115 te gördüm nst yi kendimi yiyodum epidurali bi oldum kuş gibi uyudum sonra sancıyı hissetmedi sadece ıkınma isteği geldi kesinlikle öneririm canım.. yalnız sancılar 70 80 ken yaptırmak daha mantıklı çünkü o iğneyi olurken(epidural) kendini hiç hareket ettirmemen gerekiyo eeee sancılar benim gibi 100 ve üzeriykende hareketsiz kalmak biraz zor oldu benim için.