Akademisyenanne Dimple34 zaman ilerledikce yanacagiz😅 hormonlardan dolayi patige falan hic gerek kalmayacak. Benim dogum kışın😊 insallah sicak bir kış olacak😅
Dimple34 Cerenyrt benim bir de yazın oluyor kışın olsa ne yaparım bilmiyorum ☺️☺️☺️ Hakkınız ödenmez 💐💐💐💐☺️