defne55 Dimple34 üşüme yanma buz tutma alev atma gebelikte hersey mübah ben bazen ates atiyorum bazen buz kesiyorum ne hissettiğim belli değil 🤣
Ayguns Brnaebu bende kombiyi geç kapattım valla. Eşimi işe gönderir yine açardım kombiyi onun gelmesine yakın kapatırdım. Ayaklarım hiç ısınmazdı. Şimdi 33+2yim eskiye nazaran geçti üşümelerim🙈😁
Gamzeciks Dimple34 walla benimde öyle. Yanıyor elim ayağım. Sürekli duş alıyorum. Gece uyuyamıyorum sıcak basıyor. Bi kaç gündür serin allahtan hava da güzel
Mineebd Dimple34 3 aylık hamileyim; herkesin normal oturduğu ortamda üşüyüp hırka giyme ihtiyacı hissediyorum 😅
Akademisyenanne Dimple34 😅 hamilelikten once de usurdum. Kansizlik sorunum yok. Ama yanimda hep bir patik. Misafirlikte falan giyiyorum, sasiriyorlar🙈
gdaslik Dimple34 öyle deme ya buz yemekten içim dışım buz oldu 😂 bakkaldaki tüm buz parmakları ben alıyorum.
Cerenyrt Dimple34 ilk 3 ay ben dondum dondum hemde kıştı kendimi ısıtamıyordum elim ayağım buzdu he birde burnum 😃
Dimple34 Cerenyrt benim bir de yazın oluyor kışın olsa ne yaparım bilmiyorum ☺️☺️☺️ Hakkınız ödenmez 💐💐💐💐☺️
Felipe Dimple34 az önce yatağa geçtim üstümde tişört ince gecelik altı vardı boyle bi üşüme yok yaa ben de resmen donanlardanım .. kalın gecelik çıkarıp giydim kollu düşünün yani 🤣 yalnız değilsiniz