Fasulyem22 benim adetlerde acillik bile oluyordum gunde 3-4 ilac ictigim oluyordu. Ama adeti agrili gecen dogumu kolay olur derler, insallah oyle olur. :) korkmamaya calisiyorum becerebildigim kadar :) ama dogum yaklastikca ne olur bilemem. Ne kadar agrirsa agrisin risk olmadigi muddetce normal dogumdan vazgecmicem. Hungur hungur agladigim halde lazerdende vazgecmemistim 😁. Rabbim hepimize kolaylik versin ve tesekkurler destek icin :) 💖🌼