Musel Canım inan ne kadar beklersen o pisikolojiye girip gerçekten olmuyor.. ben ilk 6 ay doğum kontrol hapıyla korundum sonra bıraktım kendi yöntemlerimizle korunmaya devam ettik 2 ay boyunca. Sonra çocuk istemeye başladık. 5-6 ay boyunca olmadı. Ovulasyon testleri aldım yumurtlamayı takip etmek için bi türlü denk getiremedim çünkü adetim aşırı düzensizdi. Sonra Allah ne zaman verirse dedim üzerinde durmadım. 1 ay sonra adetim gecikti test yaptırdım kan testi negatif dediler.. üzerinden 10 gün geçti hala adet olmadım tekrar test yaptırdım pozitif cıktı. Oysa biz o ay neredeyse 3 kere falan değerlendirebilmiştik Ramazan ayıydı. Yani oluruna bırak. İnan hiç beklemediğin anda rabbim veriyor☺️