Zeydo Nehirkaya25 13-14. Haftalarda hissettim ilk. Hareket gibi değil ama belli bir yere bastırdı, sonra diğeride aynı şekilde ( ikizler ) annecim kardeşini kışkırtmasanaa dedim 😂😂
Nehirkaya25 Tazeanne0134 3 ayda imkansiz diyolar gazdir karistiriyosun diyolar kendimi deli gibi hissediyorun
Tazeanne0134 Nehirkaya25 erkek bebekler erken canlanırmış öyle diyorlar kuzum herkes öyle söylüyor bizzat hissedemezsin ama göz seğirmesi gibi falan hissedilirmiş
Hzlhakko Nehirkaya25 bünyeden bünyeye değişiyor canım kimse burada yarış içinde değil ama işte gereksiz çıkışlar yapanlar oluyor bir iki haftaya dahada güçlenir ❤️❤️
Nehirkaya25 Tazeanne0134 ya zaten ben tekme atiyo kafa atiyo demiyorum ki 🙄 boyle damar atışı gibi goz seyirmesi de guzel tabir o şekil yani
Tazeanne0134 Nehirkaya25 olur kuzum olur neden olmasın annemde hep der ilk çocuğum olacağı için bilemem diye anneme sormuştum oda öyle dedi yani