ddllkk
ddllkk haklısınız 🤷♀️ Ben dün kontrole gittim bebek gayet sağlıklı gelişimi çok güzel dedi doktor, valla bu cümleyi duymak her seye değer. Kilolar elbette verilir. Benim ilk hamilelikte kalbi durmuştu o yüzden şimdi çok tedirginim ve doktor böyle söyleyince çok mutlu oldum, zayıflamaya falan çalışmayacağım ama hamur işinden uzak durabilirim en azından 🤗😁 tatlı ve pastayla aram yok zaten hep tuzlu seyler yemek istiyorum 😁😋