Nanelimon
ilk ve ikincide istemeyerek verdim desem.
fark etmedim. Etrafimdakiler dediler vücudunda degisiklik var diye. Tartildim baya vermisim. Ama iste 6 ay olana kadar. Sonra hepsini geri aldim. Dogum da 10 kilo gitti yine. Derken emzircem diye cocuklari hep yedim tekrardan. Yemeyince olmuyor du bende. O sayede 86 dan düsmedim pek.
emzirme bittikten sonra vücud topladi kendini tekrar.
- Gebeligimde su an. Mide bulantisi kusma ve yiyememe oldu hep. Baya 2 ay ne ekmek ne su yiyip icebildim. Cok sükür düzeldi - internette okudum B6 vitamini yardimci olabilir diye. Denedim ve oldu. Kilo da almadim simdilik formu koruyom gibiyim ama yine istahim acilmaya basladi. Yine 6 aylik bitti -ve kilolar geliyor ister istemez.
yani demek istedigim tamemen bünye meselesi. Ve unutma gebesin. Hersey vücudun nasilsa öyle tepki verir.
annem derdi hep kilo aldi diye. Hele 3. dogumunda su toplandiydi baya. Ama ablam ve ben her gebelikte kilo verdik ilk önce. Demekki vücutta o kadar gereksiz seyler varmis ki -hatta derler bi kadin kilo veremiyorsa, vücudu olabilecek cocuk icin besinleri saklarmis .....
:D