Mrb ben de 26+6 dayım. Şimdiye kadar ikeadan beşik, mustela merhaba bebek seti, bimden oyun halısı, reflü yastıgı, agız mendilleri, çıtçıtlı badiler; ebebekten motorola kamera, emzirme yastıgı, anne bebek çantası, lansinoh gogus pedi, lansinoh gogus kremi, hastane için gecelik sabahlık taç terlik, nevresim takımı, alez, alt açma örtüsü, kraft bebek arabası, sleepy bez, cibinlik aldım. Annem ve kayınvalidem birkaç zıbın, müslin örtü, battaniye, bebek havlusu, çorap, yelek gibi şeyler aldı. Ana kucağı hediye olarak gelecek(umuyorum:). Oyun parkımız bir akrabamızda onu isteyeceğim. Anne yanı beşik uygun fiyatlı bişe ya alacagız ya hedıye olarak isteyecegız:) gogus pompası bıberon emzık dogumdan sonra ıhtıyaca gore alacagım ama bıberon dr browns dusunuyorum. Basıt bı mama sandalyesı vardı umarım iş gorur.. şimdilik aklıma gelen aldıklarımız bu kadar.. depend külot, unibaby ıslak mendil, emzirme sutyeni, atleti vs de alacagım. Sizin aklınıza gelen baska seyler varsa yazın eksıgımız kalmasın😇