kızlar nasılsınız? 27+1 haftalığız. İki gündür haraketlerini çok az hissediyorum. Çatı kemiğimde ağrıyor her şey normal mi sizce? Sizde durumlar nasıl? Hazırlıklar ne durumdaa?
ben aldıklarımı yazıyorum. Sizlerde yazın bakalım:)
-küvet seti, şapkalı banyo havlusu, unibaby saç vücut şampuanı, bimden 40lı yenidığan bez(iyi gelirse devam edeceğim), bimden yeni doğan sabun:)
-10lu kullan at alt açma ve bir tane minderli alt açma
-6 tane ağız mendili ekleyebilirim daha fazla ilerleyen zamanda.
-0-3 ay 6 tane çıtçıtlı badi, 3-6 6 tane çıtçıtlı zıbın, 6-9-12 6 tane çıtçıtlı zıbın.
-6 tane 3-6 aylık takım 3 tane 6-9-12 takım
-1 tane kalın, 1 tane polar battaniye
- 1 tane 5li hastane çıkışı, bir tane de alt üst takım yenidoğan
- 3 4 tane şapka, eldiven
- -3 tane normal penye yelek, 10 tane örme yelek patik şapka..
- 1 tane uyku tulumu ama ayı büyük çok önceden almıştım.
- Oyun halısı
- 2 tane bimden emzik aldım, bimden biberon aldım. Bimden aldığım biberonlar iyi ancak çok akış hızı ucunu değiştireceğim eczanede 6 tl yenidoğana uygun uç. Belki lazım olur diye aldım.
-beşik park yatak alacağım henüz almadık.
Bebek arabası tam yatar az yer kaplayan çift yönlü hafif bebek arabası alacağım. Araştırıyorum. Uygun fiyatlı.. Travel sistemler ağır ve pahalı be 250-300tl civarı bakıyorum. Kış bebeği yaza daha çok bineceği ve toplu taşıma da rahat taşınacak bakıyorum.
-kulak pamuğu, lifi aldım.
-deterjan dalan roxy alacağım markete çıkınca aldıklarım bu kadar :) Ek olarak kilotlu çorap vs alacağım. bir kaçtane daha ek alacağımız kıyafetler var. Siz de neler aldınız? Ne durumdasınız? Bebek haraketleri nasıl?