Edaaks ben 37+2 oldum hala kullanıyorum kabızlık gibi bı sorunum yok bebek için gerekli vitamin ve mineralleri içeriyor ilk başta mide bulantısı kusma yapmıştı bana şuan kahvaltı ile birlikte alıyorum decaviti öyle çözüm buldum bulantı yapmıyor çok şükür