Irem19 Edaaks bu arada kilo yapıyor konusuna kesinlikle katılmıyorum 1 kutu bitirdim asla kiloyla alakalı birşey yaşamadım psikolojik bence
Fasulyem22 Edaaks aksam alınca kabızlık yapıyor ben onu içerken hep kabizdim ama değerlerim hep normale döndü 16. Haftaya kadar kullandım birde sonraları çok kilo yapıyor diyorlar
Edaaks Fasulyem22 doktorum bana 5 gibi falan iç dedi ama acaba etkisi mi daha iyi görülür diye öyle dedi
Edaaks Sebogelin aynı içerik sanırım zaten ama kontrole gidince sormakta fayda var. Herhangi bir şikayetiniz var mı ilaçta peki?
Sebogelin [silindi] devit 3 sadece d vitamini. Decavitle aynı şey değil decavit bir multivitamin. D vitaminini ayrıca kullanıyoruz yani
Fasulyem22 Edaaks bana hiç öyle bir şey demedi zaten prospektüsünde yemekten iki saat sonra yazıyordu galiba senin yerinde olsam kahvaltıdan sonra icerim
Tugce12 Bende kullaniyorum 16 haftaligim suan 56 ile hamile kadim suan 59 um faydasi oluyir ama insanin zamanla bunyesi alisiyor
Nazo61 Edaaks ben decaviti haftada 2 yada 3 kere alıyorm onun dısında her aksam yatmadan imom içiyorm
Rbysf Edaaks ikisi de ayni icerige sahip decavit kullanmıyorsan i mom içebilirsin onun icimi daha yumuşak
minikhumacik Edaaks bende kullandım bir ay kadar..gerçekten zor yutuluyordu😩 sonra regenesis e geçtik.. muadili bir ilaç.. görünümü progestan kapsül gibi ve kolay yutuluyor.. herhangi bir yan etki de gözlemlemedim👍🏻
Edaaks minikhumacik doktor mu önerdi şuan kullandığınız ilacı da ? Bende söyleceğim aynı şekilde farklı bir ilaç varsa onu kullanmak daha mantıklı olacak
Rbysf Ben kullanıyorum hanileligimin basindan beri 6.ayimdayim suan doguma kadar da kullanacaksin dedi gercekten büyük ve zor yutuluyor yani ama faydali cok vitaminli bi ilac herhanvi bi yan etkisini zararini gormedim
Seda090515 Bnde 16 haftalığım doktor yazdı ama bende de ıshal yaptı hep ama ıcmeye devam edıyorum ama arkadasım ıcemedı mıde bulantısından dolayı ılacı ezıyodu öyle ıcıyodu hersey bebıslerımız için😀😀
Edaaks Seda090515 ya öyle kafama göre bırakmam da vicdan azabı çekerim 😭 Ama işte vücudun alışmasını bekleyeceğiz artık kapalım 🥰