denizannee sydtns maşallah babanneler falan hep heyecanlı güzel telâşlar. Kilosu iyi bence benimki de 35 olmak üzere dün 2500 çıktı son ayda aliyolar zaten için rahat olsun 🤗
denizannee Frida-kahlo yürüyüş bende de var hatta hala çalışıyorum oturmayan biriyim işten çıkıp yemek yiyip yürüyüşe gidiyoruz ama bünye meselesi heralde. 🤷🏼♀️
Frida-kahlo denizannee vücut ihtiyaç duyuyor olabilir..bebekler sağlıklı olsun da önemli değil kilolar verilir. ben ilk gebelikte 18kg aldım 6-7ayda hepsi gitmişti ☺️