Bebeğin kilosunu bilmiyorum en son 29da gitmiştim 1700 civarıydı.doktorum herşeyin iyi olduğunu yazlığa gelmemde sakınca görmediğini ama 36 olmadan dönmemi söylediği için yazlığa geldim 😬 haftaya dönüyorum.evdeki tadilat işlerini,bebek odasını gelmeden halletmiştim zaten. Kalan işlerin,alışverişin organizasyonumu buradan hallediyorum. online alışverişler yoluyla alışveriş yapıyorum. Komşuma anahtarımı verdim Temizliğe yardımcı gelen abla ben dönmeden 2-3gün üst üste gidip ayrıntılı temizlik yapacak.herşey hallolmuş olucak.dönünce gene eksikler çıkar ama onlar kolay olur.bu arada 35 haftalık oldum 5kg aldım,59 kg oldum 😊😬